مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-06اقتصادي

فجر44| افتتاح گازرسانی به 32 روستای مازندران در دهه فجر


مدیرعامل شرکت گاز مازندران از افتتاح گازرسانی به 32 روستا و دو شهر کوچک به روش سی ان جی در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: گازرسانی به 77 روستای مازندران پیش از دهه فجر انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، قاسم مایلی رستمی در نشست خبری که به مناسبت ایام دهه فجر برگزار شد، ضمن تقدیر از اصحاب رسانه پیرو همکاری و اطلاع رسانی به موقع، اظهار کرد: در زمستان جاری شاهد همکاری های خوب مردم باوجود افزایش تعداد مشترکین و خانوارها بوده ایم تا جایی که میزان مصرف مشابه سال قبل بود .

وی افزود: باوجود اینکه 74 درصد مصرف ما بخش خانگی بوده است نگذاشتیم گاز حتی یک مشترک قطع شود، در بخش صنایع گاز مشترکین جزء قطع نشده است، البته تولید ما به اندازه کافی بلکه بیشتر هم هست، عدم توازن بین تولید و مصرف مسئله است.

مایلی رستمی با بیان اینکه بهره وری شومینه 25 درصد، بخاری گازی 45 درصد است، یادآور شد: مابقی انرژی هدر می رود که باید به سمت استفاده از رادیاتور برویم چرا که بهره وری 85 درصدی دارد در این صورت همه بخش ها و صنایع می توانند از مصرف گاز بدون قطعی بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه ما نگاه مشتری مدارانه را سرلوحه کارمان قرار داده ایم، تاکید کرد: برای دو شهری که گازرسانی نشده با سرعت با اعتبار هزار میلیارد تومانی در حال ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44| افتتاح گازرسانی به 32 روستای مازندران در دهه فجر

فجر44| افتتاح گازرسانی به 32 روستای مازندران در دهه فجر